TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 16 Ogos 2011

Penangan blackpapper......

Esok cuti... nuzul Quran.... hehehe alang2 cuti terus sampai Ahad... Isnin minggu depan baru masuk balik... Tapi kali ni mama bagi tau boss... bukan apa tak nak lew pisang berbuah kali kedua....

Tengah dok pikiaq nak buka posa apa pulak ptg ni.... Selera tak dak.... Ye la minggu lepas kami satu famili demam..... Abah pun kena jgakkkkk/... tak boley lari punya..... Tekak ni tak dak selera la.... Nanti berbuka air segelas ... kurma 3 biji... dah kenyang.....

Semalam berbuka dengan nasik..... Mama masak daging blackpapper... Pagi2 lagi dah cirit-birit... huhuhu..... itulah penangan nya....

6 ulasan:

azieazah berkata...

Kalu orang perut tak tahan, kalu kena pepper tu memang lah meragam.

Kalu perut masih tak selesa, elok makan bubur dulu.

Kurma tu pun bagus tu.

Ramadhan: Nuzul Quran “bacalah...”

zulkbo berkata...

salam..
berbuka dengan makanan pedas memang mudah kena cirit birit..kesian kalau kena, jenuh ke jamban..moga segera sembuh anda dan keluarga.

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ berkata...

sedap tu daging black paper...mungkin sbb pose seharian perut kosong...tu yang perut tak leh tahan kot

Nizam berkata...

Mende pedas.Menjadi la sangat...

hanez berkata...

salam, pedas sgt kot..

etuza berkata...

Asalam..
Datanglah ke blog EWWK ya..tengok award kalau suka terima kasih ya..

Link Within

Related Posts with Thumbnails