TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 9 Ogos 2011

Kenapa ya manusia-manusia ini tak reti bersyukur...

Kalau baca kat ruangan komen disini macam2 perangai manusia yang dapat kita tengok..... Pendek kata la ramai yang tak reti2 bersyukur....

Allah dah tentukan rezeki masing2 setakat RM500.... Tapi masih jugak merungut,.....


Tengok geng kat atas  tu... apa depa ada... dok atas tanah
makan kongsi2.... baju koyak rabak.... depa ni reti bersyukur.... Ni tak dapat RM500.... tak cukup lagi.... kata sana kutuk sini....

Dah tau gaji ciput hidup cara gaji ciput
ni tak kerja kerani pakai Kereta VIOS...... KAncil tak pandang...

3 ulasan:

al-lavendari berkata...

bukan semua manusia begitu. contohnya saya .. sangat bersyukur di atas pemberian itu.

etuza berkata...

Asalam..
Alangkah rugi hamba2Nya yg tak bersyukur tu..marilah ucapkan syukur ya...

fiezaradzi berkata...

bersyukurlah dapat juga bonus utk raya menjelma..kami, warga swasta, gaji pun tak byk mana, bonus pun tak de..

Link Within

Related Posts with Thumbnails