TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 15 Disember 2009

Majlis Perkahwinan Angah.

Photobucket
Pemandangan dari atas rumah Tok Didah....nampak tak bukit Cuping (Header Alimaz)...

Photobucket
Pemandangan dari sawah padi depan rumah Tok Didah...

Photobucket
Malam nikah...dan lagi sanding...

Photobucket
HAntaran dari pihak lelaki untuk pihak perempuan...

Photobucket
Hantaran dari pihak perempuan untuk pihak lelaki....kebanyakan hantaran Alimaz bikin sendiri...simple2 saja....sirih junjung tu abah yang buat...

Photobucket
Pak Nagah dan Mak Ngah CEWAD la ni.....(Angah dan suami pilihan hati)

Photobucket
Tok Didah dengan besan dia pun tumpang sekaki bergambaq....

Photobucket
Jemput makan....heheheheh...

Photobucket
Malu-malu plak dah...heheheheh dan lagi kenyeh depan kamera....banyak sangat kamera tak tau nak kenyeh kat mana satu...

Photobucket
Hai ni wartawan TV3 mana plak dah nih....ekekekekeke....

Photobucket
Cuteri sedang menari-nari dengan bunga telurnya depan pengantin tengah makan.... huhuhuhu

Photobucket
Cupian... lepas pengantin makan ja dia pun pa lagi....sapu licin lauk ayam atas meja pengantin....Nyum-Nyum-Nyum.....habih tiga ketui...

Photobucket
Che Min and the gang...turut serta menyapu licin hidangan pengantin....lama dia dok ushar sotong goreng tepung peberet dia tu.....siap pesan kat mak ngah dia jangan makan perabih....hohohohoho.....

Photobucket
Cewad pa lagi...rumah tepi bendang...angin sepoi-sepoi language...hehehe betoi ka eja...lena la keja dia....huarghhhh layannnn...

Photobucket
Gambaq wajib ni mesti ada.....atas pelamin lagi......pengantin lama...dah masuk tujuh tahun daaaa....luv ya...muahhhhhsss

Photobucket
Haaaaaa kan dah kena....pa lagi basuh kawah laaa.....cian abah....

Photobucket
Tengokkkkk.....jangan terpedaya...bukan semuanya abah yang basuh...gotong royong ni....ekekekekek....

9 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

eemmmm cantik pengantin.. bagai pinang di belah dua gitu..
bestkan pemandangan kat kg camtu.. angin sepi2 langunge lagi...
aahhakkss..

Watierman berkata...

Best kenduri kampung kan!!! Yang kat KK tu bukan style kehidupan Akak...yang tu...dah kaya raya punya standard....Akak pulak tak setaraf....nak ambik gambarq pun takut...!!!

sI tEDI berkata...

cantik betul pemandangan tu.

bukit ye.?? unik je bukitnya..


selamat pengantin baru angah

mamalieyna berkata...

alahai sonotnya suasana kenduri kawen kt kampung ni, gotong royong saja.. :)

waa lawa bangat la pic2, besaq2, klear2..hikhik..suka tengok..layan mata sungguh nih! tmbh2 pic pemandangan tuw...asyiknyaaa.. ^_^

♥♥syahadah♥♥ berkata...

meriah meriah..pengantin pun cantek manis..

Nida berkata...

SubhanAllah,,Cantiknya pemandangan..

Selamat menerima ahli keluarga baru.. buat pengantin, terpancar keceriaan di wajah kalian, moga keceriaan itu akan kekal selamanya..aminnn

Ena Qalinsya berkata...

~lawonye pengantin pepel
~nape pengantin pepel tapi air ijo? hehehe
~nape cik abg yg basuh kawah bukan pengantin?

adehh byk plak soklannye ahaks

Ena Qalinsya berkata...

alimaz
kasut tu saiz 5

Rinna berkata...

Cantiknya pasangan pengantin... Sama cantik dan sama padan.. :)

Link Within

Related Posts with Thumbnails