TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Ahad, 13 Disember 2009

Walimatulurus

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kami (alimaz) dengan besar hati ingin mengundang sahabat2 blogger....officemate abah (BPF)...afficemate mama (MAKMAL KEJURUTERAAN AWAM).....Sharifah Rosyida sekeluarga...Zulsuzinarni sekeluarga...Wan Fazlihanis sekeluarga serta warga UiTM Perlis... ke majlis perkahwinan adik perempuan mama bertempat di JAlan Jejawi Dalam Kampung Oran FAsa 2 MATA AYER pada 13 DISEMBER 2009 (AHAD).

Semoga dengan kehadiran tuan2 dan puan2 dapat menyerikan lagi majlis ini...

11 ulasan:

Ena Qalinsya berkata...

mak aii jauhnye..
tima kasih atas jemputan alimaz tu... kalo area Pahang insyaAllah ena mai ihiks

mamalieyna berkata...

hehe..adik kawen eh, bertmbh lah ahli keluarga nnti kan..musim org lawen nih! ^_^..

Selamat Pengantin Baru untuk adik mama & pasangannyer..Moga kekal bahagia hingga ke syurga!! :)

Watierman berkata...

Tahniah buat keluarga Alimaz yang akan bertambah besar...dan terima kasih atas jemputan....sekarang ni kan musim kenduri....nampaknya minggu ni Akak menghala Kuala Kangsar...kalau ada rezeki...cousin Abg kawin...Moga majlis kenduri semua berjalan dengan lancar...dengan IZINNYA Insyaallah!!!Amin!

hazila berkata...

Salam Alimaz, terima kasih atas jemputan. Teringinnya nak makan kenduri kahwin tapi rasanya tak dapat memenuhi. Moga semuanya berjalan lancar.

Nida berkata...

Salam..


Jauhnya nak gi.. ku kirim salam diangin lalu sahajalah..

p/s: Buat pengantin semoga kebahagiaan mengiringi kalian sehingga ke akhir hayat :-)

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ berkata...

umaingai..jauh beno tu..
pape pon selamat pengantgin batu diucapkan

CuTeMiUt78 berkata...

wah.. nun kat utara sana.. jauh nya.. mekacih atas jemputan tu.. eemmm klu dekat mau gak g..

CINTAMANISZ Lite berkata...

oo..tgh sebok ler ni ye.

Akak kebetulan 12-14 ni gi Langkawi. Naik feri kat jeti Kuala PErlis, hehe..

Tp tak dpt ler nak terima walimatulurus ni...hmm

Mawar_berduri berkata...

Tahniah ....
wah...ramai btol orang tawen ye bulan 12 ni ...

sonata anak kancil berkata...

salam - ala nun jauh ke utara...kalau dekat2 hala selatan ni,boleh pegi jugak...

Terima kasih atas jemputan ...hari ni aje ada 4 jemputan - next week - next2 week lagik!

Semoga pasangan pengantin kekal bahagia hingga akhir hayat

blueCITY berkata...

salam

cuti2 sekolah ni
sana sini kenduri kawin
kad kawin lak kini
dah tempek gambo pengantin2
heeeeeeeee
bila lak nak tepek pic biru kat kad kawin lak
haaaaaaaaaaaaa

Link Within

Related Posts with Thumbnails