TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 5 Ogos 2011

Cuepacs minta bonus dua bulan gaji

Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja dalam Perkhidmatan Awam (Cuepacs) sekali lagi meminta kerajaan mempertimbangkan pemberian dua bulan bonus kepada penjawat awam tahun ini.Presidennya, Datuk Omar Osman berharap kerajaan dapat menyediakan bonus sebulan sebelum sambutan Hari Raya dan sebulan bonus selepas sambutan perayaan itu.

Kalau dapat alhamdulillah........  Ringan sikit beban kewangan untuk hari raya ni......

3 ulasan:

kakcik berkata...

Boleh dapat ke agaknya?

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ berkata...

Syukur tak terkata kalau dapat bonus.... huhuhu...dapat sebulan gaji pun dah kira rezeki sgt :) :)

shida berkata...

rasa nak tergelak je dgr pak omar buat pengumuman smlm.. cukuplah akutak mau memberi harapan palsu kepada diri sendiri mcm thn lepas...huhuhuh

Link Within

Related Posts with Thumbnails