TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 3 Mei 2011

Nyanyuk dah ka apa......



Cuti 3 hari rasa malas nak kerja... Tu abah kata bukan mama.... heheheh... Kena pulak pagi ni nak punch kad..... Punch kad pulak mama lupa nak letakkan untuk bulan 5,... MAunya tak hari Jumaat minggu lepas kan ada majlis penutup dan penyampaian hadiah untuk sukan staf UiTM Perlis....

So pepagi ni nak punch kad....  punch kad tak dak... mampos gelak sengsorang... Mujoq tak punch kad bulan 4 punya... Tak keharu.... dah tu kalut la sms kengkawan bg tau punch kad lupa letak..... Nasib cuma 6 org staff ja makmal awam ni.... 6 org tu termasuk mama sekali la... Mau nya ramai dalam 20 org mau habis kredit.... Hehehhe muhung.... Tak pakai topup dah.....

Sory na kengkawan....

11 ulasan:

dinor's family berkata...

bukan nyanyuk, tp otak dok tringat cuti panjang ja kot he...he...

kakcik berkata...

Cuti 3 hari bagi kakcik terlalu singkat - banyak yang kena dibuat!

akuanakpahang berkata...

Jgn cepat sgt nyanyuk ingat2 lupa tak pe :)

eelobor berkata...

kami lak dah susah sekarang sebab guna thumb print...

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum...

Sambunglah cuti camtu..:)

maiyah berkata...

assalam..

sy pun slalu nyanyuk hehe :D

cemomoi berkata...

hujan plak tu pagi ni... nak klubung aja

Miecyber berkata...

Sekali sekala lupa takper...

Atap genting dari tiub ubat gigi

Penemuan Saintis Islam

NzA berkata...

demam cuti namanya tu....

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ berkata...

hihi...seb baik paling awal kalo datang lambat mau lagi kalut jadinya...huhu

shida berkata...

la.. Uitm dok pakai punch card lagi ka.. best la...kami tumb print... tak bleh lari laa

Link Within

Related Posts with Thumbnails