TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 4 April 2011

Murid Kena Pukul Meninggal Dunia, Penyelia Asrama Ditahan

Pelajar dipukul hampir dua jam

Ni berita metro Ahad semalam(kelmarin).........

Murid Kena Pukul Meninggal Dunia, Penyelia Asrama Ditahan
 Ni pulak berita kat mStar..... Innalillah..... Kesian anak yatim ni.. sanggup mangkuk hayun yang tak guna ni buat macam tu.... Kalau pun budak ni mencuri ka hapa ka... patut ka didera macam tu.... Kalau pun dia mencuri apa hak cikgu ni nak pukul2 budak tu..... Padan muka kena 302..... Allah saja yang balas....

9 ulasan:

NzA berkata...

ada sakit mental kt pukul rg sampai mati...hu....

relevan berkata...

Nanti dapat hukuman setimpal dengan perbuatan..

Sharinginfoz berkata...

Memang teruk betul, ianya tak sepatutnya berlaku

Abd Razak berkata...

Moga Allah merahmati allahyarham..

akuanakpahang berkata...

Mmg tragis dan sedih sekali al fatihah buat beliau.
New Entry "Anugerah Artis Berpakaian Paling Sopan | Anugerah Bintang Popular Berita Harian."

zulkbo berkata...

SALAM..
memang sedih bila baca
berita ni..apa nak buat
nasik dah jadi bubur

cemomoi berkata...

sian cekgu lain dapat nama buruk juga

sonata anak kancil berkata...

cikgu ape ni? kena rasuk gamaknya...akan dapatlah hukuman yang setimpal...

sahromnasrudin berkata...

jin dia dah meresap dlm badan kot huhuhhhhh

Link Within

Related Posts with Thumbnails