TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 1 April 2011

Melayan nafsu dengan katalog IKEA.


Tak bleh tahan tengok perabot dia.... rumah kecik macam rumah kami mmg sesuai dgn perabut simple2 ni...
Kalau la IKEA ni ada kat Kangar mau hangkut situ ja..


Ni pulak kalau la si Cuteri dapat mau dok dalam bilik 24 jam...


Ni pulak untuk anak2 lelaki mama......


Hahahaha ni yang tak boleh blah.... mama suka sangat
Kat sini mana nak cari ni... Wall Shelf.... Abah buat satu pleaseeeee....


Ini pulak untuk dapur mama... simple but nice....
Wow.... but hmmmmm.... berangan je la....

5 ulasan:

ainhany berkata...

salam

amboi menjamu mata yer..takpa..amik ide bikin sendiri..mama tentu lebih menghargainya...hihi..

akuanakpahang berkata...

Boleh rambang mata tu :)

Miecyber berkata...

Kemas dan menarik...

Hotel ayam

cemomoi berkata...

tengah nunggu sapa nak jual katil lipat ke dinding ada la space bebudak nak main bila dah siang

Signorina Syima berkata...

aku baru balik dari ikea... kekekeke abih rm450.... beli barang bodo2 je.. bila sampai umah tak tau nak pelekat kat mana....

Link Within

Related Posts with Thumbnails