TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 22 April 2011

Badan lenguh2 rasa macam nak demam.

Pagi tadi bangun dalam pukul 4.30 pg..... Kerongkong rasa perit sangat.... KAhak pun kekuningan..... Hah tau dah nak demam la tu....

Berjangkit dengan Cewad la ni.... Cewad tengan demam.... Petang semalam bersin tak brenti sampai sakit kepala..... Rasa makanan pun tawaq ja....

Petang ni jaga exem la pulak..... 3 jam tu..... jenuh menguap ler.... Ni pun sakit kerongkong sesangat.... Kawan mama cakap suruh makan strepsil bagi lega sakit kerongkong..... hmmmmmm (tengah pikir ni...)

Ya rabbi ketatnya hidung.......

10 ulasan:

Mak Su berkata...

sy pun tengah letih banget ni...

Miecyber berkata...

Semuga segera pulih....

Tips Elakkan Mabuk Darat

Sharinginfoz berkata...

kekadang rasa lain macam aja badan

sahromnasrudin berkata...

sy pun nak demam huhuhhhh

kak ina kl berkata...

kat umah memang simpan ubat sakit tekak..klu kena akak kena cepat hisap..takut kalau tonsil bengkak nanti demam pulak. semuga cepat sembuh

NICK IRFAN berkata...

jgn lupa g klinik kak...

shida berkata...

mama ni.. tiba2 mempemouskan nama kawan mama ni.. hahaha

Yunus Badawi berkata...

Tengah musim demam dan sakit tekak ni.

Adam pun kena juga sampai muntah2 malam tadi.

Abd Razak berkata...

Minum banyak air putih agar segala toksik dapat dikeluarkan

Jejaka Desa berkata...

Koi pun baru je sehat...

Link Within

Related Posts with Thumbnails