TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 26 April 2011

Jaga exam walaupun demam.


Walaupun badan tak sedap..... demam la tu.... Abah gigih jugak nak jaga exam.... Kesiannn tengok.... Semalam mama rasa badan tak brapa nak sihat.... So nak tulis blog pun rasa malas.... Selsema... ketat hidung..... sakit badan.... Ya Rabbi.... Tapi kerja datang jugak... sebab apa kelas tak dak... So mama boleh releks kat bilik.... Tak dak sapa yang nak kacau...

Hari ni abah pulak sakit2 badan.... Tapi kena pulak jaga exam.... dah nak buat macam mana ... last minit.... Nak cari pengganti sapa yang nak... Mama nak ganti tapi mama tak sihat jugak.... Rela paksa la ni....... Nasib semalam dah ambik ubat....

Abah pagi ni sarapan pun tak... tak lalu nak mkn katanya.... So mama bungkuskan air oren ais untuk abah..... minum oren dan makan ubat..... Harap2 dapat la bertahan 3 jam tu....

Demam ni berjangkit dengan Cewad la ni..... memula dia la yang demam.... Then turun dekat Si kakaknya Cuteri..... lama sikit mama rasa nak demam... tapi nasib baik cepat2 mkn ubat..... So tak lateruk sampai tak boleh bangun.... Pastu semalam abah la pulak....

Kifarah....... Redha ..... Semoga Allah ampunkan dosa2 kami ... sama ada yang kami sedari atau yang kami tidak sedari.... Aminnn..

9 ulasan:

akuanakpahang berkata...

Salam, doa drp saya semoga cepat sembuh.

NzA berkata...

moga cpt sembuh...

♥MiZz-siHa♥ berkata...

moga cepat sembuh..skrng cuaca xmenentu..

Sharinginfoz berkata...

sekarang ni cuaca tak menentu, semoga cepat recover

Miecyber berkata...

Semuga Abah segera pulih....

Robot ada perasaan

NICK IRFAN berkata...

semoga cepat sembuh kak! :)

CuTeMiUt78 berkata...

alahai siannya... semoga cepat sembuh hendaknya

Nida berkata...

semoga cepat sembuh... kena minum banyak air kosong

kak ina kl berkata...

semuga cepat sembuh dan rajin makan ubat yer...

Link Within

Related Posts with Thumbnails