TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 14 Mac 2011

Ikan sardi, anchovies,mackerel dan lain2 berkumpul di perairan Mexico.

By Daily Mail Reporter

Beribu-ribu  ikan sardines, anchovies, stripped bass dan mackerel berkumpul dipantai perairan Resort Mexico....Nampak macam minyak yang tumpah dalam air pun ada jugak....

 Ada yang kata mungkin sebab Gempa bumi dan Tsunami di Jepun... maka ikan2 ini lari menyelamatkan diri.... itu tak pasti.... Emmmmm maybe ada fenomena lain nak jadi kat mexico pulak sapa tau....





Ada jugak nelayan yang mengabil kesempatan untuk menangkap ikan2 ini....




Ada jugak yang takut dengan kejadian misteri ini.... dan lari naik kepantai..

5 ulasan:

atty's berkata...

takut pulak kty tgk..selalunya kalau binatang dok gitu..diaorg pun cam tau2 je nak ada bencana yg akan terjadi..

mintak dijauhkan..

akuanakpahang berkata...

Pasti ada sebab menusabab tu hanya Allah yang maha mengetahui.

relevan berkata...

Kejadian aneh biasanya menujukan sebarang pertanda..

sahromnasrudin berkata...

assalamualaikum...

adakah ia petanda tsunami seperti di kota kuala muda pada tahun 2004 dulu

dinor's family berkata...

ye la mcm ada ptanda xbaik ja tp kita sama2 doakn djauhkn musibah d negara kita....

Link Within

Related Posts with Thumbnails