TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 15 Mac 2011

Ular mati keracunan silikon.


Betapa bahayanya silikon sampai binatang sebisa ular ni boleh mati.... inikan pulak bila berada dalam badan manusia...... Gambar lain kat sini...

Itu pun masih ramai lagi manusia tak kira islam atau bukan islam.... nak jugak buat pembedahan plastik.... masukkan silikon sana sini.... Terutamanya tang tutttttttttt...... dah elok2 Allah bagi jadi.... nak ubah sana sini.... terutamanya model2 la....

9 ulasan:

atty's berkata...

itulah ..kalo org tak reti bersyukur dengan apa yang ada ..

setiap yg muda harus jadik tua..
sedangkan yang hidup pun pasti mati

zulkbo berkata...

salam..
yang ular tu pun satu
nak patuk kat situ ye?
mesti ular jantan ni
:D

NzA berkata...

itulh balasan org yg xprnah brsyukur dgn kurniaan Allah.

Sharinginfoz berkata...

ular pun boleh mati kan

NICK IRFAN berkata...

eh! silikon tu dorg buat dari apa? sampai ular pun mati?

arekymz mukmeen berkata...

kalau dah fikir cantik tu xmasok kubur.
tu yg buat tu.
na'uzubilah

akuanakpahang berkata...

Gamaknya kalau di gigit dek org boleh mati juga tu :(

Jejaka Desa berkata...

Gatei betol ulor ter yek...

CuTeMiUt78 berkata...

eemmmm tu la.. tak besyukur ngan apa yg ada

Link Within

Related Posts with Thumbnails