TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 3 Januari 2011

Trilogi Cinta TV1.

Adaptasi daripada tiga buah novel ...Tak Seindah Mimpi, Tak Semanis Impian dan Tiada Lagi Mimpi.... Best jugak layan semalam dengan CEwad.... Pelakon jugak best... mama cuma baca novel Tak seindah mimpi yang lagi dua novel tu tak baca pun....

Kena beli la buat koleksi... Ishhhh dah tua2 galak pulak nak baca novel cintan-cintun ni...Alaa sekadar santai.. tak salahkan.... selain dari baca al-quran...

Walaupun jalan cerita dia tak 100% seperti dalam novel... layan la lagi pun dah lama tak layan cerita malam2 ni.... Lagi pun cerita dia setiap hari Ahad.. Isnin dan Selasa saja....

Cerita terbitan Rosyam Nor ni banyak diadaptasi daripada novel tulisan Sharifah Abu Saleem... Mmg mama minat dengan novel tulisan dia selain daripada novel HM Tuah...

Layann....

6 ulasan:

Miecyber berkata...

Macam menarik jer...


Tips sebelum melancong

Miecyber berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
cemomoi berkata...

layan feeling baca novel, maunya tersengih sensorang nanti

Jejaka Desa berkata...

Koi minat bace novel dari tengok tv.

kak ina kl (1) berkata...

sekarang ni baca novel lambat sangat nak habis....bzzz dgn bisnis kukis..

CuTeMiUt78 berkata...

sama la kita.. skee gak layan novel

Link Within

Related Posts with Thumbnails