TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 21 Januari 2011

Pelihara kucing untuk jantung yang sihat

Kajian selama 10 tahun mendapati bahawa mereka yang membela kucing akan kurang risiko mendapat serangan jantung hingga maut sebanyak 30%... ia mungkin disebabkan hormon endorfin yang sentiasa dirembes keluar saat anda bermanja dengan kucing....

sumber majalah rapi jan 2011
So pakat2 la bela kucing lepas ni.... jenuh buang taik kucing la pulak.....

13 ulasan:

DaZzlingLilLy berkata...

saya mmg suka kucing...best sgt bela kucing...hehe

zulkbo berkata...

salam..
tapiii..jenuh bersin la saya
ada alahan bulu kucing..he he

kakcik berkata...

Kakcik alah dengan bulu kucing! ;-)

mamalieyna berkata...

taik kucing tak tahan tu, tmbh2 kalau ank kucing..aduhaiii...! =P

Abd Razak berkata...

Salam...

Ada juga orang tak boleh hampir dengan kucing sebab menghidapi penyakit asthma kan!

NICK IRFAN berkata...

eh! kucing? cadang nek bela tp ayah sy asma? jd xdpt nk bela

eelobor berkata...

hehehe...boleh pakai ker nih?

Miecyber berkata...

Hebat info nie...meooww...

Dana Belia 1Malaysia bernilai RM20 juta

Sham berkata...

penah bela kucing dulu sekarang dah takde...

mie berkata...

gue terasa geli dgn kucing..
ehehheeee

Nida berkata...

Bela kucing memang syok.. cuma bila part berak n kencing tu yg tak syok

Katak Gomok Sulie berkata...

oh..umah kat kg byk kuceng, tp kat umah sewa xdak kuceng..malas nk layan bahan buangan dier tue..hahaha

sahromnasrudin berkata...

sy alah kucing..resdung la huhuuhh

Link Within

Related Posts with Thumbnails