TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 21 Januari 2011

Layan cerita Aku Masih Dara (2010)



Pagi ni mama tak dak kelas.... kiranya pagi ni free terus sampai balik pukul 4.30 nanti..... So dah pepagi ni tak tau nak buat menda... laya je la filem ni..... Anyway mama donlod ja filem ni... dua hari la jugak donlodnya disebabkan tenet lembab macam siput..... JAlan tersemput-semput .... brenti 5 hingga 6 kali.....

Ok la jugak crita dia.... ramai yang dah tengok kan... lagi pun filem tahun lepas... Kat Perlis ni mana nak ada Panggung wayang kan..... Dulu ada ... sekarang dah tak dak... kalau nak tengok pun kena pi Jitra la.... Dekat Jitra MAll....

Ingat lagi last mama dengan abah pi Jitra Mall tengok wayang.... Kalau tak silap 2 tahu lepas kot..... lama dah.....Fiem yang kitorg tengok filem SURROGATE betoi ka eja... ah lantak la janji ada bunyi.... Hero tua kegemaran tu yang berlakon..Bruce Willis..... tu yang layan jugak tu....

4 ulasan:

atty's berkata...

Salam jumaat..
owh tade panggung ye sana...takpe .sekrg leh je tgk kat astro .

sahromnasrudin berkata...

khurafat lg syiok depa kata huhuhuhuhuh..aku masih dara nie untuk remaja kot huhuhhhh

Jejaka Desa berkata...

Koi nengok CD je dah....

NzA berkata...

mcm best je crite tu......

Link Within

Related Posts with Thumbnails