TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 8 Disember 2010

Celcom Broadband terminated


Dah wassalamu dah.... perlukan kita menggunakan perkhidmatannya lagi jikalau perkhidmatan yang diberi tidak berbaloi dengan harga yang perlu dibayar.....

Tengahari tadi keluar ke celcom centre terminate terus broadbandnya..... Dah lama guna... pada awalnya laju ja.... tak banyak masalah..... dan bayar pun hanya RM98 sahaja.... itu yang dikatakan masa melanggan dulu.... Hanya Rm 98 guna lah sebanyak mana pun....

Tapi sekarang kena bayar RM102... Tetiba saja naik... Tak tau apa yang dicharge nya.... Dan perkhidmatan dia.... sekejap ok Sekejap putus.... Kalau nak ikut gunanya tak seberapa.....

So tak perlu la nak simpan lagikan.... buaang duit saja..... Nak guna apa pulak lepas ni ya..... HMmmmm akan difikirkan kemudian nanti....

6 ulasan:

atty's berkata...

bagi kty streamyx jugak yg terbaik.cuma takleh bawak ke mana2 lah .

Liliyuli berkata...

banyak lagi jalur lebar yang lain..

Katak Ijau berkata...

saya punye brndband pun tggu masa je nak terminate..
tak sempat2 lagi..
bayo mahal...svc hampeh!!
asyik EDGE je...if kelantan leh la trima...ni kat KL kot...
hurmmm....

Abd.Rashid berkata...

Den dah lama pakai streamyx, tak payah nak potong-potong aah

eeeda berkata...

betul lah saya pun pakai celcom macam hampeh... asyik putus2 je... bayar sama gak RM100 sebulan.. tu ar ingat tak lama nie nak tukar ke streamyx.

CuTeMiUt78 berkata...

meh.. guna streamyx
bulanan hanya rm 110 ni termasuk coz tuk tel & stx. Dlm satu bil. Tel pun blh buat panggilan dari TM ke TM secara percuma... tak perlu byr sewa talian phone... berminat... kita blh urus kan.. :D

Link Within

Related Posts with Thumbnails