TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 3 November 2010

Banjir di Arau Perlis 2/11/2010

Petang semalam (kemarin) abah ajak Cik Min ronda2 kat Jalan Arau Kangar ... Cik Min gaduh nak tengok banjir.... Risau jugak nak bagi pi... tapi dah abah kata ok... I bagi jer..... Diorang pi dengan basikal... Cik Min bawak basikal mini dia Abah pakai LERUN dia....

Abah cakap air hampir paras pinggang jugak... kiranya basikal lerun Cik MIn tu hampir tenggelam tayar....

Dekat loji air Arau.....


Photobucket

Dekat simpang Bunga Mas....

Photobucket

Klinik kesihatan Arau....

Photobucket

Depan Istana Arau.....

Photobucket

Jalan masuk station keretapi Arau...

Photobucket

Sungai Arau melimpah....

Photobucket

Cik Min depan KFC Arau.....

Photobucket

Simpang ke Pauh....

Photobucket

Chin Hin Arau dekat C-Mart....

Photobucket

Shell Arau....

Photobucket

Photobucket

Photobucket

petronas Arau...

Photobucket

Kedai makan Bang Syed Arau... dah macam kedai makan terapung dah...

Photobucket

Simpang masuk UiTM Arau...

Photobucket

Macam pesta air dah.... pakat2 dok meredah air banjir.... tapi tak dalam macam kat Kangar... Tapi kat Jitra kedah lagi teruk banjirnya.... air dah sampai bumbung kereta.....


5 ulasan:

ZiE FAUZi berkata...

teringattahun 2005 kot..adik zie baru nak daftar masuk uitm arau.. time tu pun banjir teruk jgk.. bebudak yg nk daftar tu kena naik lori..traktor..sebab kereta tak leh masuk..

kakcik berkata...

Bukan main seronok budak2 main air... tapi, hati2 ya? :)

Watierman, rmanbkr berkata...

Moga masalah banjir ni segera berakhir....kerana persekitaran akan jadi tidak selamat .....dengan air yang bertakung ....

mamalieyna berkata...

isssk seram jugak banjir2 ni kan..huhu..

ALoNa Cintamaniszlite berkata...

selalu ke perlis ni banjir??
Hari tu penah ler bercadang nak cari homestay semalaman kat Kangar sebelum cuti sekolah ni, hehe. Konon2 nak gi Padang Besar..tp disebabkan kira punya kira..bajet cukup2 makan je utk bulan ni...tak jadi laa, hehehe

Link Within

Related Posts with Thumbnails