TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 5 Oktober 2010

Riang ria kanak-kanak milo...Taman permainan belakang Istana Arau..

Ahad 3 September 2010...

Lepas balik dari Oran rumah Tok Didah... lepas Asar... askar2 ajak pi taman permainan.... Si Cuteri la ni.... mengamuk nak ke taman ... dah dua minggu dok tuntut.... mau tak mau abah terpaksa la jugak....

LAgi tak pi dok tuntut  tu ja...... NAsib baik tak hujan petang tu... Kiranya dua hari la dok kat rumah Tok Didah....

Hari ni kami pi ambik ayam yang diorder semalam... dalam 15 ekor... untuk kenduri esok (ISNIN)....

I tumpang kenduri sekaki.... Untuk anak sedara pertama.....15 ekor ayam kami support.... tak banyak sikit ja... Kambing lagi dua ekor.....

LAyan saja pict.. kat bawah.... Askar2 dengan baju lusuh mereka.... Cewad tidoq la pulak... letih la tu dok berkawat kat rumah Tok Didah... kawan ramai...

Askar2 lepas ni balik rumah lepas mandi  tidur semua..... baru la aman sikit..ada ruang untuk we all berdua beradu kasih.... hehehhehe 

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Dalam pukul 6.30 petang kami balik.... org pun dah tak dak... lengang ja... Taman ni taman kat belakang Istana Arau....

2 ulasan:

kakcik berkata...

Kalau ada nombor telefon Alimaz masa kakcik ke sana, boleh kontek, kan? :)

Lya Colours berkata...

ala sian yg kecik dah tido hah

Link Within

Related Posts with Thumbnails