TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 1 Oktober 2010

Majlis Hari Raya UiTM Perlis

Semalam 30/9 /2010 UiTM Perlis buat Majlis hari raya Aidilfitri..... Tahun lepas mama tak pi pun.... tahun ni teringin nak pi... sesak sangat nak ambik makanan pun kena berebut...

Mama lepak kat gerai BPF... dengan abah.... geng office abah ler.... segan nak join dengan geng KJA/DSUG.... Depa geng pensyarah ramai....... Tu yang segan nak join tu...

Gerai BPF buat nasi kandar.... malang nya mama tak sempat nak kandaq dah habis.... sebab pa ...sebab mama ikut member pi jenjalan gerai org.... 

Elok member mama balik ingat nak pekena sepinggan... Abah cakap dah beres semua.... huhuhu tak sampai setengah jam I pi tau.... Nasib baik gerai sebelah tu ada buat nasik himpit dengan kuah kacang... bedal aje la... janji kenyang....


Gerai Nasik Kandaq (BPF)...



Tengok gambaq je la.... tak dan nak merasa pun...

Macam2 makanan ada... tak tersebut.. Laksa... meehoon sup... ketupat... lontong....nasik himpit... roti jala.... dsb..

6 ulasan:

Liliyuli berkata...

adik saya ada belajar kat uitm perlis sana..hehehe

kakcik berkata...

Kakcik teringin sangat nak makan laksa johor ... kat Perlis ada tak? :)

NICK IRFAN berkata...

wah! meriah btol yg best tu ada nasi kandaq plak! makanan fav sy tu.. sedap rugi akak x mkn... hehe

Luqman Al- Hakim Bin Foaad berkata...

assalam.
meriah nye.
lain kali dtg cepat2 amik cepat2.
huhuhu.
=)

luahfikiran berkata...

SALAM,
ESOK LUSA MESTI ADA JEMPUTAN RUMAH TERBUKA ! KALAU DAH DIJEMPUT, CUBA PERGI MANA YANG BOLEH !

Lana~Bulu berkata...

ketupat daun palaih ada ka?

Link Within

Related Posts with Thumbnails