TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 12 Julai 2010

Hari Keluarga BPF 2010- Pantai Merdeka.

Salam..... ni cerita hari Sabtu dan Ahad minggu lepas.... BPF (Bahagian Pengurusan Fasiliti) buat Hari Keluarga.... Acara tahunan untuk pekerja2 bahagian pengurusan fasiliti... mama tumpang sekaki la....

Kalau ikutkan mama mmg tak mau ikut sebab Tok Didah buat kenduri kesyukuran.... masuk rumah baru.... Tapi mengenangkan benda ni dah dirancang dua bulan yang lepas... duit pun dah bayar semua.... Terpaksa juga ikut... Lagi pun kami pi sehari saja... 

Bertolak hari Sabtu pagi.... balik Ahad pagi selepas sarapan... Tok Didah buat kenduri hari Ahad... sempat la tolong apa yang patut....

Laya saja gambar yang mama dan abah sempat snap... lagi pun kami tak ikut aktiviti yang dibuat.... sebab tak dak mood... kena rush balik....

Photobucket

Konvoi... kali ni Geng BPF konvoi dengan kereta sendiri saja sebab mintak bas UiTM tak dapat....

Photobucket

Welcome to PAntai Merdeka...

Photobucket

Bermalam disini... Merdeka Beach Resort....

Photobucket

Lepas Asar askar2 ajak mandi kolam renang... kebetulan depan chalet ja.... dari pukul 5 sampai pukul 7.30... naik biru mulut.... tu pun jenuh pujuk naik...tak mau...

Photobucket

Cupian...


Photobucket

Cuteri...

Photobucket

Cik Min.....

Photobucket

They all and the gang.....anak2 staf lain... lebih kurang saja umur...

Photobucket

Cewad zzzzzzz...letih la tu..

Photobucket

Cinta pantai merdeka....ekekekkekek...

Photobucket

Bila bangun Cewad pun teringan nak mandi kolam..... masuk ja...

Photobucket

Malam ada makan malam.... hmmmm ok la menu dia....

Photobucket

Antara ahli keluarga yang sempat disnap....

Photobucket

Geng bujang....bujang ker.....

Photobucket

Famili hencik Noor Iman

Photobucket

Photobucket

Famili Big boss BPF dan Famili Kak Norzila....

Photobucket

Famili Arqam...

Photobucket

Photobucket

Famili Mr Zul....

Photobucket

Lepas makan malam ... abah ajak jalan2 tepi pantai... askar2 mengantuk dah... ajak balik sehari suntuk derang tak tidur...

Photobucket

Kesian Cik Min... muka letih...

Photobucket

Heehehehe Cinta pantai merdeka lagi...

Photobucket

Bergambar dulu... nak balik dah pagi... yang lain tak balik lagi..... Ada acara penyampaian hadian aktiviti hari Sabtu.....

4 ulasan:

fikaryna berkata...

sonot nya budak2 2..cam x mo naik dari kolam jer..huhu..

kena wat satu kat umah..hehe..

sI tEDI berkata...

sakan cupian mandi :))

kakcikseroja berkata...

Main air juga yang seronok... Lebih seronok dari makan! :)

Abd Razak berkata...

Salam...

Mama dan abah dah terjun kolam sekali ker ngan askar-askar tu..

Link Within

Related Posts with Thumbnails