TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 5 Julai 2010

Gotong Royong sempena orientasi student baru...

Hari Sabtu lepas mama terpaksa...(rela paksa) datang makmal sebab makmal struktur perlu dikosongkan untuk kegunaan kelas minggu ni... So semua alat yang ada dalam makmal tu kena keluarkan...

Sempena Gotong royong student baru dikerahkan untuk mengusung segala meja dan peralatan yang ada dalam makmal dan bawak keluar.....


Meja dan alatan makmal struktur yang di bawa keluar dari makmal....

Cewad ikut sekali,....

Tengok menda dua beranak ni....

Huh asal ambik gambar ja muka kelain...

Ok dah kosongkan bawa masuk kerusi la untuk student....YAng datang untuk gotong royong semua perempuan.... nasib la lelaki sikit...yang lelaki kena tempat lain...

Mandur kat belakang tu.....


Dah habis susun kerusi kat makmal sebelah mama suruh diorang cuci kaki tripod pulaaaa.... hehehhe ambik kesempatan tu... bukan apa dah depa kena sampai pukul 4 petang... susun atur kerusi baru setengah jam... 

Sib baik depa mau kalau tak jenuh mama sorang nak buat....

4 ulasan:

Izan Ishak berkata...

alhamdulillah...ramai yg menolong, jadilah cepat siap!

penjejak maya berkata...

salam,

keje banyak pun mudah siap kalau bergotong royong tu..

NICK IRFAN berkata...

eh! akak keje ape ek? cikgu sains ke?

kak ina kl berkata...

salam..wah dah kira buli ni...

Link Within

Related Posts with Thumbnails