TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 5 Julai 2010

Award tentang Happy

Salam pepagi ni buka blog.... nampak kat ruangngan komen ada award dari http://azilas.blogspot.com/  thanks azila...

Tapi hari ni mama tak happy sangat bukan apa pagi tadi masa dalam perjalanan nak hantar Cik Min ke sekolah... abah hampir2 terlanggar dengan sebuah motosikal.... Bukan salah abah yang betulnya... Motosikal  tu yang melintas jalan tanpa melihat cermin pandang belakang... abah kebetulan dah terlewat pagi ni memandu dalam kadar sederhana... boleh dikatakan laju la juga... 

Tapi memang masa tu kereta dah kurang... Tiba2 motor ni melintas nasib baik abah sempat brake.... Berbunyi jugak la tayar.... Nasib tiada longkang yang dalam.... Kalau la ada longkang di tepi jalan tadi ...  tak tau la nak kata apa... Mintak simpang...



1..... adakah anda rasa happy sangat

Emmmmm hepi sangat tu tak la ...


2......kenapa anda rasa happy?

Sebab pagi nih tak hujan....


3.....apakah yang membuatkan anda rasa happy?

Tak hujan makna kata tak le sejuk sangat dalam office ni...


4.....nyatakan warna yang anda suke?

Biru 



5......tag lagi 9 rakan anda..

MaMaLieYna
itS mY liFe.. mY blueCITY
Sharing is Power
Berkongsi cerita memasak ,dan pengalaman hidup yang menceriakan.Insya Allah
atty
zulkbo
Perjalanan yang singkat
KomenSen
Tertunailah Hasrat Di Hati

Sila lah ambik award ni ya....

6 ulasan:

kakpah berkata...

datang bertandang. salam.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

ceria2 selalu mama..

=)

relevan berkata...

Salam pagi isnin..

Abd Razak berkata...

Salam...

Happy saya..

Terima kasih atas award & tagnya..

Sharinginfoz berkata...

thanks....

indahhouse berkata...

salam alimaz,
akak dah buat tag happy ni. akak jwb syimple2 jer, cukup tak bayar utang? hhihi. jgn mare alimaz, akak simpan lama. kalu dekat.. akak blanja eskrim ;)

Link Within

Related Posts with Thumbnails