TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 28 Jun 2010

UiTM Perlis hari pendaftaran- Sabtu dan Kek Lapis Sarawak...

Sabtu lepas pendaftaran pelajar baru sessi Julai / December 2010.... Jem pulak Arau... Mama ajak abah kluar sebab ada student dari sarawak mendaftar hari ni... dan kebetulan student tu adik ipar kepada salah seorang sahabat blogger kami.... blog dia satu lagi

Kak Ina nama timangan la kot mertuanya cakap.... Kak Ina ada buat bisness sikit... dah alang mertua dia datang mama pesan sekali la kek lapis sarawak..... sesapa yang nak rasa kek lapis boleh la kekedai umie ni ya....


Jem la pulak nasib baik bawak motor ja kalau bawak kereta mau sejam baru sampai rumah... 5 minit jadi satu jam...

Depan kedai... singgah beli buku...

Haaa ni la mertua kak Ina .... Cikgu katanya.... sebaya Tok Didah....

Ni la kek yang mama pesan.... Tebaloi tu kak Ina bagi ja... Thanks kak... sedap kek... anak2 saya suka....

9 ulasan:

Ahliahnizam berkata...

Salam ...

Uiksss, glamer mak mertua ku, hehehe ;) Terima kasih atas promosi Kedai Ummie ye, Zila. Jasa mu dikenang.

Errr, promote la kat kengkawan ye. Ada spesel diskaun kalau beli banyak, Insya-Allah :)

http://kedaiummie.blogspot.com

blueCITY® berkata...

salam

suka gak kek serawak ni
suka yg rasa dia masam2 sikit
tak mo manis2 la kan
selain tuh suka tengok sebab lapis dia cantek2 heheha
colorful lak tuh

Hamizah berkata...

salam,
sukanya dpt kek swak..dah lama xmakan..

NICK IRFAN berkata...

wah! sedapnyer kek lapis!!!! nnt nk pesan jgklah kat sedara mara sy klu dorg pegi sarawak tp brapa hengget ek? hehe

Abd Razak berkata...

Salam...

Saya hanya suka makan kek s'wak yang namanya kek lapis india, tapi kek ni mahal sikit dalam rm100.00 camtu satu acuan...memang sedap.

ajjah berkata...

saya suka kek lapis sarawak, tp kat kl selalunya mahalll

Lean berkata...

Dropping by ere Bro. =)

Diarihatiku1976 berkata...

suka gak kek serawak ni

Ahliahnizam berkata...

Salam ..
Zila, tumpang iklan ye, hehee. Sesapa yg nak rasa kek lapis sarawak, jemput la singgah :

http://kedaiummie.blogspot.com

Terima Kasih

Link Within

Related Posts with Thumbnails