TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 14 Jun 2010

Makan2 jangan sampai buncit....

Salam....

Pagi ni rasa mengantuk tak habis lagi... makan banyak kot semalam...hehehe Petang semalam ikut abah mesyuarat pekena mee dengan Kwe-tiow goreng.... Askar2 suap sekali....

Yang lebihan bawak balik makan lagi dengan askar2.... malam ingat dah tak nak makan...(diet la konon)... abah cakap nak ke tempat kenduri jiran sebelah rumah kenduri mee hoon dan laksa.... abah pi bawak Cuteri sebab yang lain2 dah tidur.... Alih2 tak sampai setengah jam abah bawak Cuteri balik dan mintak mama gorengkan nasik....

Awai abah balik....

Makanan dah habis....

Ala kesiannya... Nasib baik mama ada simpan Ayam yang dah mama salut tepung petang tadi untuk digoreng.... 

Mama buat nasik goreng ayam la semalam.... Sekali dengan Tok Wan Cewad tumpang makan nasik goreng koboi mama tu....

Dan mama sekalai lagi makannnn.... waaaaaaaaa bila mau turun berat badan ni,,,.... pantang nampak makannnn memanjang....

--------------------------------------------------------------------------------------------------

*Buat kenduri sikit panggil macam nak buat kenduri kawen apa kes....*

5 ulasan:

Nina Nurziana berkata...

Telah menjadi follower anda yang ke 300 ;)

sI tEDI berkata...

ekekekeke.
kena ada keazaman kuat ni.

aku pun selalu gagal!

zulkbo berkata...

salam..
bab nak pantang makan lewat malam ni
kena ada kesungguhan dan sambutan
dari ahli keluarga..tidak tak jadi.
he he he..

kakcikseroja berkata...

Hehehe.. makan je.. selagi boleh makan! :)

fikaryna berkata...

alimaz..

berat ryna lepas kawen naki dan naik..belum beranak pinak lagi nih..hehe..

apa la petua makan x jadi gemuk..huhu..

Link Within

Related Posts with Thumbnails