TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 19 Mei 2010

Terharunya....

Salam...selamat malam....

Kesian mama tengok Cewad main sorang-sorang...kejap2 dia merengek...kejap2 dia menung.. Kalau dia kedapur mesti terus pi kat pintu bilik Tok Wannya... menjengok ikut bawah pintu sambil menangis... selalu dia buat macam tu Tok Wan akan buka pintu... Tapi hari ni dia terus menangis... Tak sapa yang buka pintu...

Mama ambik dia dukung... Cakap dgn dia Tok Wan tak dak... Tok Wan pi jalan jauh nanti Tok Wan balik... Dah nama dia anak kecil mana dia nak faham..... Tapi dia diam sat... Renung muka mama....

Rasa nak nangis pun ada bila tengok Cewad macam tu.... Mintak2 Cewad tak demam rindu la yer....


6 ulasan:

xiiinam berkata...

Mmmmm...alah. Ciannya dia...

ckLah yang dah tua bangka ni pun, bukan main susah nak tidur dalam demam selsema ni...

nabil_potter berkata...

salam ziarah :)

Sitisifir10 berkata...

mMM..mcm mana lah agaknya mak saya nnt bila kami tinggalkan pt buntar..jgn mak saya berguling mcm cewad ni udahla

relevan berkata...

Nampak besh je Cewad guling guling tu..

nza berkata...

kesiannya...rindu la tu...

indahhouse berkata...

salam alimaz,
kesian..nampak cewad rapat ngan tok wan ya? cuba bagi kain pelikat tok wan bagi cewad cium atau bawak tidur...Moga2 kurang sikit rindunya.. :)

Link Within

Related Posts with Thumbnails