TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 20 Mei 2010

Tolong jawab sat...

Salam....

Nak tanya..... Apa anda rasa bila orang bercakap dgn anda tanpa eye contect.... Tanpa senyum dibibir.... Hanya muka yang bersahaja...

15 ulasan:

Tirana berkata...

Rasa tak sedap hati...Mungkin orang tu tak berminat untuk terus berbual dengan kita. Baik cepat-cepat minta diri sebelum macam-macam sangkaan buruk yang lain timbul.

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ berkata...

kalau sye...sye akan cakap dalam hati macam ni...(die ni tade perasaan ke? ke xsuke nak cakp ngan aku? atau die mmg jenis macam ni?)
hermm....

siti nurkhijah berkata...

cam tak tak nak cakap ngan kita ja...

Mawar_berduri berkata...

dia perli ke ape akak ?

edda(",) berkata...

tak ikhlas ler tuh~

Watierman, rmanbkr berkata...

Dia tengah senggugut kot!! Dah tarikh...bulan mengambang kot!!...mesti ada sesuatu dalam kotak fikiran dia...tu yg tak fokus...kita sama2 doakan moga segala urusan dipermudahkan Allah buatnya!! Amin!

penjejak maya berkata...

salam,

tu tandanya orang tu takde emosi..

mamalieyna berkata...

rasa tak best..mcm tak ikhlas je nk ckp ngn kita! =[

Abd Razak berkata...

Salam..

Dia tgh takder mood tu..

Kakasma berkata...

ade juga manusia cam gitu kan alimaz..ee akak penah kena cam gini sekali..tau per akak buat..akak kata kat depan tu ade t**k..kalau pijak bagus tu..semerbak nnti..akak pun belah!!mungkin takde perasaan tak pun sombong bodohkaN!!!!

kakcikseroja berkata...

Anggap saja dia sedang bercakap dengan dinding 9kalau tak ada dinding, mungkin dengan angin) dan kita tak perlu menjawab apa2.. (Kejam tak??)

Ummi Aisyah berkata...

salam,
kalu orang buat camtu.mesti pk org ni tak suka aku ker?aku ader buat salah ker?pompuan..mesti banyak pk.tapi kalu laki sennag jer..dah pesen dia camtu nak buat camner..tak pening2 pk..hehhe

jane berkata...

hahahahhahahahhaahah
dia dah mati jiwa tu kak...

siapa tu???jenk jenk jenk

Nadiah Sidek berkata...

kalau sy, sy rasa sedih..huhu..

Azmiezas berkata...

rasa x best..

Link Within

Related Posts with Thumbnails