TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 19 Mei 2010

Selamat menunaikan umrah....

Salam....

Malam semalam Abah...Mama...Tok Chik (mak abah).... Big Brother (abang abah)... Cik Min...Cuteri...Cupian dgn Cewad pi hantaq Tok Wan (ayah abah) nak pi Mekah buat umrah.....

Umrah ni di sponsor oleh orang yang berkenamaan juga....rasanya orang Perlis yang membaca tu tau la kot no.... Sayang sekali Tok Chik (mak abah tak dapat dibawa bersama... Kami kalau boleh nak jugak tengok mereka pergi beribadah berdua.... 35 orang sekali pi.... Ni giliran Tok Wan Cewad la pulak..

Nak buat macamana dan nama pun sponsor..... Kesian Cewad yang manja dengan Tok Wan dia.... Mesti dia akan cari Tok wan dalam bilik bila bangun tidur nanti... Semalam bila Tok Wan nak naik bas ke KLIA Cewad renung dengan mata sayu saja mama tengok....

Selalu tiap-tiap pagi bila bangun tidur dia akan cari Tok Wan.. mintak di dukung dan bawak jalan-jalan kat luar rumah pagi-pagi.....

Tengok Cewad tak nak berenggang dengan Tok Wan dia.... Sunyi la rumah bila Tok Wan tak dak....

Big Brother dengan abah waris Tok Wan.... mereka berdua saja.... 

Tok Wan berangkat dalam pukul 11.30 malam..... Balik kami singgah KFC sebab semua kedai makan dah tutup.... perut lapar mintak diisi..... Ramai pengiring dari yang nak pi buat umrah tu....  semoga semua yang pergi selamat kembali.... dua minggu sabar ye Cewad....

7 ulasan:

Ummi Humaira berkata...

salam...

semoga semua tetamuu Allah tu selamat kesana dan selamat kembali dgn umrah yg mabrur , insyaAllah...
ameen

kakcikseroja berkata...

Semoga semuanya selamat walau di mana berada dan dapat menunaikan ibadah dengan tenang dan sempurna. Amin.

fikaryna berkata...

moga selamat pegi n selamat pulang..

cewad..kuatkan hati..huhu..( budak kecik kalau rindu kuat nanti demam kan..)

Watierman, rmanbkr berkata...

Salam Dik Alimaz.....Syukur....terpanggil lagi ayahanda ke sana sebagai tetamu Allah....moga segalanya dipermudahkan olehnya....& Cewad....tak perasan pun kepergian yang sebentar cuma tu....Insyaallah!

Psst Dik....dah terima tau hadiah teka baju abah & mama tu...Reena lah yang paling happy! TQ ya!!

maiyah berkata...

slmt menunaikan umrah..

xiiinam berkata...

Semoga dimudahkan segala urusan

nza berkata...

selamat pergi n selamat kembali pd tok wan...

Link Within

Related Posts with Thumbnails