TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 18 Mei 2010

Cewad meragam

Salam..selamat petang....Hari ni tak la rasa panas sangat..mungkin sebab semalam hujan.... Mama balik tengahari tadi Cewad asyik mengamuk ja... sian mama tengok... Sakit perut mungkin sebab dia poo-poo keras....

Panas dalam badan la tu walaupun badan dia berpeluh.... Menyusu mama pun sikit ja.... Air susu dah kekurangan kalau mamaminum banyak pun susu tetap kurang jugak.... sapa ada petua yang tidak memakan belanja besar....

5 ulasan:

arekymz membuyau berkata...

anak x sehat ke??
harap2 akan sehat cepat ye..

atty's berkata...

penah dgr org ckp kalo nak tambah susu ..makan jantung pisang..cuba ar terai ..

Abd Razak berkata...

Salam..

Sian cewad dan mama...pun begitu ia adalah ujian, perlu sabar byk2..

fikaryna berkata...

siannya..musim kot skang..moga cewad cepat sembuh..

hal susu 2..ryna xleh bantu..huhu.

piewahid berkata...

sian cewad.
dah lama xde anak kecil smpai terlupa sgalanya. tapi kalau tak salah, ada ubat penggalak susu, kan? sampaikan skang ni org bujangpun boleh menyusukan baby angkat mereka. kos, waalhu a'lam!

Link Within

Related Posts with Thumbnails