TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Sabtu, 22 Mei 2010

Kedinginan dipagi Sabtu

Salam selamat pagi Sabtu....

Pagi ni hujan turun mencurah.... Lebat la tu orang Utara kata, dalam pukul 6.30 pagi ... Sejuk rasa macam nak tidoq balik ja.... Mengerekot bersama Cewad... Waaaaa bestnya tengok Cewad tidoq... 

Emmmm kalau sambung tidoq balik sat g sapa nak basuh baju bertimbun dalam bilik ayaq tu.... Ada anak dara pun tak bulih nak suruh lagi.....

Ehem...ada sapa-sapa yang nak ambik upah basuh baju... lipat baju.... hmmmmm tak dak kot no... so buat sendiri la....Ok la selmat berhujung minggu...

Alangkah indahnya kalau hari minggu boleh rehat cenggini.....

Days - Weekend Myspace Comments

Cartoons Myspace Comments

7 ulasan:

relevan berkata...

Selamat berhujung minggu ye Cewad..

zan-xray berkata...

selamat hari sabtu jugak..
best nya guling2 pagi2 yang sejuk dingin ni.

kakcikseroja berkata...

Salam Alimaz..

kakcik pun rasa macam nak bergolek-golek kat tempat tidur je.. Kat luar sekejap hujan sekejap mendung. Kain baju ada 'sebeban' belum bergosok. Nak hantar ke kedai dobi, RM1 sehelai... adoiiii...

zulkbo berkata...

salam..
amboi kucin tu
syoknya dia kena
urut belakang..
ha ha

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

masa weekday kata nak buat weekend tapi bila weekend..


nak jenjalan lar..lain kali boleh buat !..hehe..

maiyah berkata...

slmt berhujung minggu..

ALoNa Cintamaniszlite berkata...

selamat meluruskan tulang..hehe

Link Within

Related Posts with Thumbnails