TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Ahad, 23 Mei 2010

Mesyuarat adik beradik



Salam..... selamat berhari Ahad.... Hhmmm hari ni kami tak bawak askar2 kemana2 pun... Abah kerja ada projek renovate longkang asrama UiTM.... Dua hari kena buat overtime... Masyukkkk la sikit untuk joya-joya.... Kalau tak susah sikit nak berjoya-joya fulus limit....

Kalau mama ot kena tunggu time kelas baru ada.... Abah tak kira masa....
So askar2 kat rumah tak dak menda nak buat.... Mula la depa buat macam2 hal....buat khemah dengan tilam salah satu aktiviti depa la ni.... yang nak kena kemas mama la... Tapi selalu abah suruh depa kemas sendiri la.... Depa takut abah cengei....

Sebelum apa aktiviti depa dok mesyuarat dulu...tu yang penting... Hehehe Cuteri masih hisap botoi lagi.... Cikmin tengah pujuk Cewad nak jugak ajak Cewad main sama....

2 ulasan:

Sitisifir10 berkata...

wahhhhhh......rindunya nak tgk mesyuarat anak saya pulak

Abd Razak berkata...

Salam..

Hari Ahad gini saya lak gi kelas agama, petang baru leh rihat..

Link Within

Related Posts with Thumbnails