TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 21 Mei 2010

Aksi Terlampau Si Cuteri...

Salam...selamat petang....

Hmmm petang-petang masuk kerja rasa mengantuk .. Tak tahan mata.... Nak tanya..sapa ada anak perempuan yang hiperactive macam budak prempuan yang dalam gambar di bawah ni....

Ni kalau nak tau satu-satunya anak prempuan ALIMAZ.. yang tak reti nak dok diam ada saja yang dia nak buat.. selalu yang dia buat ni la memanjat dinding yang ada belebas... memanjat tingkap nako.... pokok saja yang belum di panjatnya.... Hai la sabaq je la...kalau dilarang lagi menjadi...

Cupian pun kekadang tumpang sekaki... Cewad ja kecik lagi...nanti tengok je la....




8 ulasan:

kakcikseroja berkata...

wah.. memang aktif betul dua beradik tu.. Ha.. jangan sapa2 berani kacau Cuteri.. tak memasal nanti kena flying kick! :)

mamawafiq berkata...

salam akak... xtivenye anak akak.. seronok tgk budak² yg xtive camni... lasak..

mamalieyna berkata...

aiyaaaakkk!! ngeri nengoknye! pompuan laki ni.. =P

hazila berkata...

Fuhhhh...ganas budak pompuan zaman sekarang. Ala budak budak, memang cam tu kot. Esok esok, sopan santun la balik.

xiiinam berkata...

Ya ampunnnnn...
Hei..turun..turun...makLah babab karang!!!






He..he..anak sulung cklah dulu macam tu. Umur 3 tahun dah berjahit tapak tangan kanan kiri...(terbelah kena kaca di hari raya). cklah masukkan kelas Taekwondo...sekarang dah blackbelt, dan dapat sijil kejurulatihan dan kepengadilan...
Dah tingkatan 5 ni, nasib baik dia mula lemah lembut..

kak anie berkata...

Salam alimaz...hehehe...anak perempuan akak dulu pun camtu..tomboy...! Tapi itu disebabkan oleh dia berdua ngan abang dia aje...abang dia tu jadi cikgu dia...tu yang jadi camtu...

Nadiah Sidek berkata...

ayoo...blh tahan jgk anak dara ni ye. jgn safiyyah mcm ni besar nnt sudah la. skrg ni mmg kuat memanjat. huhu..

ALoNa Cintamaniszlite berkata...

leh masuk acara papan terjun ni..hehe

Link Within

Related Posts with Thumbnails