TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 6 Mei 2010

Ada gaya tak....

Salam...

Amacam ada gaya BOS tak.....heheheh moga2 la yer...mama dengan abah ni kuli jer.... Belajar rajin-rajin nanti boleh jadi BOS besar... Tak kan nak pakai safety helmet putih ja kot.....



Cik Min balik mengaji AL-QUran abah bawak pi dok kat ofis..... Syoq habis kalau dapat ikut abah... Huh anak kesayangan la katakan.... Nanti besar jangan lupa abah yer....

11 ulasan:

sI tEDI berkata...

cikmin belajar rajin2 . dah besarnanti leh tolong mak ngan ayah

zns berkata...

comel la anak cik alimaz nih...:)

Azmiezas berkata...

sama mcm anak kita,..balik2 abah dia jugak yg best..jeles i..hihihi..

mamalieyna berkata...

praktis nk jd bos eh..bagus2x.. ^_^, Insyaallah sentiasa ingat abah, tmbh2 ada blog ni..mesti sokmo ingt abah! hehe..

relevan berkata...

Nanti besar biar lagi hensem dari abahnya itu yer dikk!..

Nida berkata...

Mudah-mudahan..dapat jadi boss besar

NICK IRFAN berkata...

eh! muka anak akak mcm mengantuk je? hehe ape2pun smoga anak akak besar nnt jd bos! amin... :)

xiiinam berkata...

Sungguh bergaya...hi..hi..

ZOOL@TOD berkata...

Kuli atau Bos, kalau kerja tak ikhlas/ tak jujur tak guna jugak. Jadilah anak yang berguna kepada agama, bangsa dan negara. Amin

Che' Pit berkata...

kejayaan anak2 hadiah bermakna buat mak ayah.. bukan kekayaan yang didambakan.. semoga cemerlang semua

FatinSyahirah berkata...

belajar rajin-rajin tau. besar nanti,biar berjaya.. :)

Link Within

Related Posts with Thumbnails