TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 6 Mei 2010

Emergency klinik Tok Didah

Salam.....

Semalam pagi-pagi lagi dalam pukul 8 Tok didah (mak mama) call cakap sakit perut tak boleh tahan..... asal makan saja muntah habis kluar makanan.....

Nasib baik mama dengan abah dan on the way ke ofis lepas hantar askar-askar pi sekolah.... Kami pi ambik Tok Didah bawak pi klinik Arau....


Tok Didah dapat MC 2 hari...hari ni dan esok...... Dr suruh pi klinik plak esok (hari ni) untuk cek kencing manis..... Dr cakap Tok Didah ada bunga-bunga kencing manis dan nak jadi batu karang.....Mintak di jauhkan..... Lepas kena cucuk sekali terus lega Tok Didah kata....


Mama dengan Abah tolong ambik ubat....

Tok Didah dinasihatkan supaya munum banyak air.... kekurangan air agaknya la tu yang sakit macam-macam tu... La ni kan musim panas.....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

*Buat sahabat semua jangan lupa minum air banyak.... sebab bumi dah semakin genting.....ok ka nasihat macam ni...heheheheh..*

8 ulasan:

zan-xray berkata...

kena ikut mcm orang cina kan, kemana-mana pergi mesti ada sebotol air tak pun bekas air.

hazila berkata...

singgah sat...

hazila berkata...

singgah sat...

fikaryna berkata...

mmg suka minum air masak banyak..huhu..

nza berkata...

moga tok didah cpt sembuh n jg makanan, cz kalu dh kena kencing manis susah.......byk kena pantang...

indahhouse berkata...

salam alimaz,
oh, terkejut akak. baru sempat datang ni. moga tok didah cepat sembuh. jgn minum manis2. tapi bykkan air masak.

kakcikseroja berkata...

bumi makan genting??? ish-ish... kat mana la dia genting tu, ya? :)

ummumishkah berkata...

rindu kat perlis
dulu matrik kat sana...

Link Within

Related Posts with Thumbnails