TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 7 Mei 2010

Dating Tasik Melati

Salam.... Pagi tadi mama jaga exem...hari ni last day jaga exem.....


Ok ni crita hal semalam.... Lepas hantar Cik Min mengaji Al-Quran abah ajak pi tasik melati...apalagi dating laaaa.....









Tu saja nak crita hal semalam (kemarin)..... masing -masing gambaq control hensem dan ayu...hehehehe.... saja ja tak dak kerja petang2....


Ha ni satu lagi.... Tungguuuuuu akan di pos....Hari ni rasanya tak sempat kot.....Banyak tu...tapi harap sudi terima hadiah yang tak seberapa ni yer....

Ok babai mama dah nak balik.....

8 ulasan:

maiyah berkata...

wah.. bersantai nampak..

sI tEDI berkata...

cantik betul pemandangan tasik tu

Abd Razak berkata...

Salam...

Wah..dating..:) Cantik tempat tu

Che' Pit berkata...

oo banyak nya hadiah..
ada ke utk CP hehe

tak seberapa x penting, yang penting keikhlasan dan tanda ingatan.. itu lebih bermakna

al-lavendari berkata...

Tasik Melati tu cuma 5 minit saja kalau berkereta dari rumah mertua saya di Jalan Alor Sena. Anak2 saya kalau balik ke Perlis, mesti ajak pergi ke sana.

DUN Behrang 2020 berkata...

ni yang jeles ni...leh g dating2...huhuhuhu...

faraliza berkata...

salam kak maz..jemput ke blog fara amik kad hr ibu ye

Azmiezas berkata...

Fulamak,..teringat masa muda2 dulu..selalu dating kat tasik melati..

tak sangka tasik melati cantek sangat sekarang ni,..kita suka tengok view kat tasik melati tu,..kat sana boleh nampak gunung-ganang yg cantek dari Siam kan??..

Link Within

Related Posts with Thumbnails