TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 15 Mac 2010

D' Mesra Cafe

Salam.... Tenet punya lembab... Nak upload satu gambaq pun makan setengah jam.... Ha ni cerita makan-makan petang Jumaat at Kangar D Mesra Cafe....

Saja mama ajak pe perabih duit.... Hheheheh.... Bukan apa pi tempah name tag Cik Min.... Pi beli baju sekolah sekali..... Baju baru pakai tiga bulan tak sampai dah macam belacan.... Tak larat tonyoh dah hitam.... Tonyoh sampai bebulu....

Dan sebab dah tak nampak rupa... Petang tu det ot mama dah masuk sikit... apa lagi ajak abah pi beli apa yang patut.... kami soping kat Kangaq saja.... Kalau oran lain boleh la soping kat Aloq Setaq atau KL la..mana mau Kangaq tak dak pilihan.... Blagak.... hehehehe.

Penah mama tanya sorang hamba Allah ni...dia selalu soping kat mana kasut atau baju atau beg tangan atau apa la...dia kata dia tak penah beli kat Kangaq...selalu dia turunn KL...Percaya tak.....huhuuhu entah la.... Janji dia bahagia...Det dia pun atau lebih afdal det laki dia pun...wkakakakaka.....



Lapaq dok tunggu makanan yang diorder tak mai-mai lagi...


Menu.....menu...menu.... Harga bleh tahan...tak mahai tak murah....dua orang makan tak sampai 15 hengget.... laicikang baru RM2..... Nescafe ais RM1.40.... Kwe-tiow goreng RM7.00 untuk dua orang....


Macam biasa....petang-petang ni pekena kwe-tiow goreng....kena plak cuaca redup semacam ja.... hujan renyai-renyai...elok habih makan hujan lebat....


Laicikang peberet mama.....ni kala bulan posa hari-hari bedal...kalau tak dak rasa tak lengkap la bukak puasa.... Kena laicikang segelas jadi la....

---------------------------------------------------------------------------------------
*Petang ni leh pekena lagi...abah belanja plak....*Petang ni leh pekena lagi...abah belanja plak....*

8 ulasan:

xiiinam berkata...

Errrk...Alhamdulillah...
Amboi..kalau macam gini, mak mertua lalu pun tak nampak haih hangpa..!



He..he..

etuza berkata...

Salam..bestnya makan hang berdua ja ke! bagus2 tambah ikatan kasih sayang.
Hehe!...sama la tu ngan anak2 sya..bulan lalu Feb..dah jip seluar x boleh tarik...kadang tertanya2...knpa cepat sangat rosaknya...pasal lari2 sana- sinilah tu..sabar ja alimaz..saham kita adalah anak2.

Mummy Dasy berkata...

sedap laicikang tu...

INNA AB berkata...

hehehe..dkat mna ek...kalo tnya abg mesti tau...hr2 dia dok pekan..
eleh..akak ni jarang sngt soping kt luar...xdak msa n xdak org nk ikut...ciannn knnn???

Abd Razak berkata...

Salam...

Mesranya anda berdua...:)

fikaryna berkata...

ryna pun suka laicikang..kak..kalau g perlis utk hanimun ok x kak..huhu..

mamalieyna berkata...

best tu makan/minum orang blanja, walaupun en suami sendiri..hahaha..^_^

Ejamaria berkata...

eee... eksen nye org itu... kite org kl pun sempat shopin kat pdg besar hari tu masa outstation - sempat la singgah... best ape, baju cotton murah kat sana, hari tu nyesal amik selai je... rasa nak pegi lagi... hehehe... tunggu la outstation lagik...

Link Within

Related Posts with Thumbnails