TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Sabtu, 20 Februari 2010

Koleksi Lawak


gambar pinjam

Jejai menemani isterinya yang mengadung 3 bulan berjumpa dengan doktor. Doktor menyuruh Jejai menunggu diluar sementara beliau akan memeriksaa isteri Jejai dan akan memanggil Jejai bila dah selesai.

Tidak lama setelah berada dalam ruangan pemeriksaan, doktor keluar dan menyuruh jururawat mengambil pemutar skru.

Setelah diberikan, doktor masuk kembali kedalam bilik rawatan. Tidak lama selepas itu, doktor sekali lagi keluar dan meminta spanar hidup dari jururawat.

Jejai yang menunggu diruang menunggu bertambah cemas bila sekali lagi doktor keluar dan meinta tukul dari jururawat.
Jejai yang sudah semakin cemas dengan keadaan terus mendapatkan doktor dan bertanya :

"Doktor, kenapa dengan isteri saya?"
Doktor cuma diam.
Setelah 5 minit, Jejai bertanya lagi: "apa yang sebenarnya terjadi dengan isteri saya?"
Akhirnya doktor menjawab : "Maafkan saya, encik Jejai........
Sebenarnya, saya masih lagi gagal untuk membuka kotak alatan pemeriksaan saya."

11 ulasan:

Abd Razak berkata...

Uhh saspen jer..:)

Kamsiah berkata...

haha..kalau ada doktor yg betul2 mcm tu...mau kena saman oleh patient...

[s][u][e][h][a][n][n] berkata...

hahahha sib baik..ingat doktor tu buat apa la kat isteri jejai kih kihk kih

Mybabah berkata...

Salam Alimaz. Ini cerita lawak ke cerita drama Melayu...He..he..

Daddy Zuki berkata...

salam komen...org kelate gak ke? lawak jenaka dpt menghilangkan kesedihan hati kawe ni.

Azmiezas berkata...

kikiki..suspens jer..ingat kan apa..

LiNda berkata...

hahahaha...

Tah apa2 jek Doktor tuh !

Kyuubi_85 berkata...

adeh... ada gak mcm tu? haha

kalau doktor betul, entah nak kena apa ngan psakit... ish3

miracinta! berkata...

hahaha..
yang isteri die yang kat dalam tuh klu bebal gak pun mesti cemas!
=)

Che' Pit berkata...

ngeh ngeh ngeh, kalau CP lah, mahu lari x cukup tanah

greenhall berkata...

haha. suspen!

Link Within

Related Posts with Thumbnails