TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 4 Februari 2010

Koleksi lawak lagi.....



gambaq gugel...makin kecik...


Chot nak pegi tengok wayang kat panggung dengan isterinya.
Sampai di kaunter tiket, Chot beli dua tiket untuk dirinya dan isterinya.
Tak lama kemudian, Chot datang semula ke kaunter tiket tadi dan membeli dua lagi tiket..
Kemudian, Chot datang lagi sekali untuk membeli dua lagi tiket.

Kali ini penjual tiket itu membuka sedikit cermin kaca di kaunternya dan bertanya,
"Bukan ke encik dah membeli dua tiket dan kemudian datang lagi untuk membeli dua lagi tiket tadi?"
Chot menjawab,
"Betul! Tapi ader sorang mangkuk hayun yang berdiri kat depan pintu masuk panggung tu asyik koyakkan tiket saya ajer!!"
~~~~~ngeeeeeeeeeee~~~~~~

4 ulasan:

blueCITY berkata...

hakhakhakhakhak.....

sapa yg mangkuk hayun sebenarnya
haaaaaaaaaaa

pak andeh2 pak andeh
ekekkeek

sI tEDI berkata...

chot x pernah tgk wayang ke?

Azmiezas berkata...

kikiki....

kesian kat mamat tu kan??..

ALoNa [CintamaniszLite] berkata...

betul2 ler datang dari hutan banat mana ntah ni...hehe..

Link Within

Related Posts with Thumbnails