TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 24 Disember 2009

Koleksi Lawak...


Seorang lelaki tua sedang berehat di bangku taman bunga.
Datang seorang budak kecil duduk disebelah. Si budak mengeluarkan cokelat dari poket lalu menjamahnya. Habis satu, dia mula lagi satu. Dan lagi. Dan lagi.

Si tua memerhatikan sekian lama. Apabila budak kecil mula hendak makan cokelat yang ke-10, dia mencelah,

"Nak, pakcik nak bagi nasihat sikit"

Budak kecil melihat sambil mendiamkan diri.

"Kalau makan banyak sangat makanan ringan, tak elok untuk kesihatan dan gigi rosak!"

Si budak berkata,"Datuk saya ada nasihat juga."

"Dia pun kata jangan makan makanan ringan?"

"Tak. Dia kata JANGAN MASUK CAMPUR HAL ORANG LAIN"
----------------------------------------------------------------------------------------
*ish...ish...ish...Tak boleh di tegur budak-budak sekarang...*

6 ulasan:

sI tEDI berkata...

ekekekeekeke.... x makan saman punye budak!

blueCITY berkata...

hakhakhak..
budak2 zaman la nih
camtu la

kalo i,
dik, bak sikit coklat tuh
dah makan2 kenyang2
baru cakap
makan2 banyak2 nanti gigi rogak
cam atuk la
haaaaaaaaaaaaa

Watierman berkata...

What to say...budak2 sekarang...loyar buruk...merangkap kurang asssam....almost kurang ajar jugak lah tu!!!

CuTeMiUt78 berkata...

ish..ish.. ada ke cenggitu plak

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ berkata...

ha ah, memang betul tu, budak-budak sekarang tak boleh ditegur, ade je jawabnye..

Ena Qalinsya berkata...

wakakakaka ..
tapi tgk tolat tu wat ena terliur jek huhuhu

Link Within

Related Posts with Thumbnails