TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 23 Disember 2009

Koleksi Lawak


Seorang gadis cantik menaiki LRT yg sngat pnuh sesak. Gadis itu berdiri betuL2 didepan seorng pemuda. Seketika kemudian pemuda itu bangun, namun belum sempat pemuda itu bkata apE2, gdis cantik itu mnolak pemuda itu dangan lembut ke tempat duduknya sambil berkata, “Terima kasih, saya lebih suka berdiri”.

Pemuda itu tercengang dgn penuh kehairanan. Dia sedikit jengkil kerana ditolak oleh gadis itu walaupun secara lembut. Pemuda itu pun berdiri semula tetapi sekali lagi gadis cantik itu menolaknya duduk semula dan berkata dengan sedikit kuat hingga didengari oleh lain lain penumpang, “Tak apa, tak payah Susah2, saya lebih suka berdiri.” Tanpa putus asa pemuda itu bediri lagi untuk kali yang ketiga sambil menjerit,

“Woii cik kak !! Saya nak turun laaaaa!!! Saya dah terlepas perhentian saya tau !!? Apa punya perasan lah dia ni?!!!
----------------------------------------------------------------------------------------
*Jangan Terlebih...OVER ye.....*

9 ulasan:

blueCITY berkata...

hakhakhak....

kdang2 ada yg terlebih perihatin dan terfikir apa yg dia rasa sahaja, tanpa fikir apa yg org lain nak sebenarnya

haaaaaaaaaaaaaaaa

mamalieyna berkata...

ekekeke..lawak ah! terlebey perasan pun menyusahkan orang len jugak ek! hahahaha...

Watierman berkata...

moral of the story...tak yah lah fikir nak bagi seat untuk sapa2 pun....duduk jer lah...jauh lagi perjalanan tu!!!hehe...

jane berkata...

MUAHAHHAHHAHA

PERASAN BETOL BELIAU ITU...

Solehah berkata...

lorrr..siannya..mesti rasa nak lari terjun tren..isk3.

indahhouse berkata...

salam alimaz,
kahkahkah. tak tau nak cakap apa. merah padam muka tuh.

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ berkata...

perasan tahap melampau.
sian pemuda tu..

sI tEDI berkata...

ekekekek.. perasan kan?? :P

Ena Qalinsya berkata...

wakakaka aduhai..dah agak dah...

Link Within

Related Posts with Thumbnails