TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 24 November 2009

Hepi Besday Cupian






Hari nih genap umur Cupian 3 tahun....sat saja dah besar anak mama dan abah nih....Rasa macam baru semalam ja mama beranak kat dia....Makin besaq makin banyak kerenah dia...kadang2 tak terikut....kenakalan dia semakin hari semakin menjadi-jadi....biasa la budak2 tengah membesar kan....Hari ni demam la pulak...semalam pi ambik ubat dekat klinik Faizah.... Demam semua...Che min..Cuteri..cupian..sekali Cewad....mama dengan abah selsema saja....

Cupian suka sangat mengusik Cuteri....kadang2 tu geram la jugak....semua dia nak menang...dia suka sakat abang....kacau Cewad...gigit Cewad tu dah jadi kebiasaan...kadang2 sampai berdarah dia gigit...kes dia berebut mama...dia tak habih manja lagi....cuma dia tak kacau susu badan Cewad ja...kalau tak jenuh wooooo....Cupian paling manja dengan Tok dia (Mak abah)...Kalau nak tidoq malam mesti cari Tok....Eeemmmm tahun depan nak hantaq dia pi sekolah dengan Cuteri....Harap2 dia tak gigit orang la....nak hantaq taska kot dia tak mau...cikgu tadika suruh hantaq pi sekali dengan kakak dia....lega la sikit...



Tengok...betapa nakalnya dia...habih lipstik mama dia buat main....huhuhu..lagi pun mama memang dah tak pakai lipstik tu...Boleh dekat dia habih dinding rumah dia buat deko...hohohoh....
-------------------------------------------------------------------------------------------
*Semoga anak mama dan abah membesar menjadi anak yang soleh...Aminnnn...*

15 ulasan:

cHeRyNa PiReS berkata...

cupian, give me 5 ! dulu sha pun suka main lipstick ibu jugak. dapat "lipstick" yang paling best - cili besar:P

happy birthday, dear.
semoga panjang umo dan jadi anak yang soleh:)

mamalieyna berkata...

Cupian dh 3 tahun ke? Hepi besday cupian, waa takutnya men geget2.. ingtkan cedera parah pic last tu..heheh..ghupenye men lipstik..ekekekeke..

♥Hernee Nazir♥ berkata...

happy b'day cupian.. :)

mamazana berkata...

Happy 3rd Birthday Cupian!!!!

Jd anak yg soleh & dengar ckp mama & abah tau....

Nida berkata...

Happy Besday Cupian.. nanti buat mural kat dinding guna gincu tu cantik2 tau :-)...alamatnya menjerit le mama dia tengok hasil kraftangan anaknya..hehe

indahhouse berkata...

Salam Alimaz,
Happy birthday to cupian!
Moga Cupian cemerlang dunia akhirat dan jadi anak yang soleh... :)

neezareef berkata...

abes..abes....ranap listik mak dier

CuTeMiUt78 berkata...

selamat ulang tahun cupian.. semoga menjadi anak yg soleh...

Watierman berkata...

Happy Birthday Cupian....Moga menjadi Anak yg soleh dan beriman...cepat sembuh tau..makan ubat jangan lupa!!! Nanti mama bawa gi celebrate Birthday la tu!!!Slmt Hari Raya Buat Mama & Abah Cupian sekeluarga!!!

HaSue berkata...

wooo..cupian dah 3thn ekk...
Hepi besday cupiannn..aunty nak com sikit bleh takk?hihi..mama n abah bagi hadiah apa tuu? :P

zila,amik kad raya kat umah eh

Lya Colours berkata...

happy besday cupian
may GOD giv him health n well

fikaryna79 berkata...

akak..mmg nampak lasak sbb tu slim jer..tp encem beso nanti nih..huhu..eppy besday cupian..jd anak soleh okeh..

Daud Mili berkata...

untung ler dapat anak laki kak...hehe..semoga menjadi keluarga yang bahagia..~

ZOOL@TOD berkata...

happy birthday... sama tarikh dengan sarah 24/11. Sarah 6 tahun

Ena Qalinsya berkata...

Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan kamu
Allah selamatkan adik cupian
Allah selamatkan kamu

smoga menjadi anak yg soleh dan menjadi kebanggaan mama dan abah..

abahnye jgnla bg anak laki men lipstik, tak elok bebeno hehehe

Link Within

Related Posts with Thumbnails