TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Sabtu, 21 November 2009

Konvo Che MIn

Tarikh:19/11/2009
Masa:Pagi
Tempat:Kemas Alor Tampang(Beseri)
Perkara:Hari nie che min akan terima sijil (tabika) dan cenderahati kat sini....sebab semua TBk (Parlimen Padang Besar) dihimpunkan pada satu majlis...


Dalam Dewan Kemas Alor Tampang....


Sementara tunggu Majlis mula 'snap' dulu


Majlis dimulakan dengan ceramah dan persembahan dari TBK dalam Parlimen Padang Besar ada silat,dikir barat,Nasyid....


Tarian malaysia,..joget,seni malaysia dan seangkatan denganya...


Che min tengah terima 'trofi' dan sijil....U dia..huhuh


Che min dengan baju KONVo dia..


sekejap saja dah nak masuk tahun 1 dah...

9 ulasan:

ZOOL@TOD berkata...

Konvo Sarah esok (buat kat UTP) untuk Tadika PASTI kawasan sini (Parit)

hazila berkata...

Salam Alimaz, saya ingin menjemput Alimaz sekeluarga ke kenduri hari raya Qurban pada 27/11/09 selepas solat Jumaaat. Beralamat di Kampung Hilir, Jelempok, Arau.

Nida berkata...

Salam..

Untung budak2 zaman sekarang, kecik2 lagi dah pakai baju konvo..hehe.

blueCITY berkata...

ishhhhhhhhhh

jeles tul dgn kapel romantika nih,
ekekkekek

indahhouse berkata...

Salam alimaz,
sonok tengok budak2 pakai baju konvo. Tahniah buat che Min.
Buat che Min,Moga cemerlang sentiasa dan jadi anak yang soleh :)

~m@s~ berkata...

haah betul kata nida..zaman mas dulu baju kolah je ambik adiah..huhuhu..salam tuan umah..

Ena Qalinsya berkata...

eh sama upanye umo anak kiter ek..leh la berbesan ahaks.. tapi yg tak syioknye, anak ena takde konvo pun huhuhuhu

cHeRyNa PiReS berkata...

waahh,gempaknya konvo dia! macam konvo kat u pulak. selamat ke sekolah ye:)

Putra Al-Maliki berkata...

tahniah che min! pandai encik alimaz membesarkannya.. =)

Link Within

Related Posts with Thumbnails