TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 11 November 2009

Dah tak dak kerja...

woi anak sapa la nie yang dok main dengan ular nie...emm patut la satu keluarga dok main ngan ulaq...ish...sih..dah tak dak benda nak main ..budak nie perasan nak kena telan dengan ulaq nie ...







8 ulasan:

Watierman berkata...

La..macam mana nak tengok...geli geleman..eeeeeeeee

mamalieyna berkata...

eeeiiii mmg takde kejo tul..kena telan sorang baru ada akai...huhu..

fikaryna79 berkata...

beraninya..sy geli yg amat..huhu..

indahhouse berkata...

Salam alimaz,
waaaaa....ular! besornye! kat mana tu kak? berani diaorang bela ya?

AINANAM berkata...

ular ni dh mata kutttt..tu ada berani

Mawar_berduri berkata...

tu ar...berani sungguhkan....dah la besaq ulaq tu...klau dia cukup makan bley la depa dok main2 atas badan dia...klau dia tengah lapaq ...mau ade yang kena ngap.....hihihihi

[s][u][e][h][a][n][n] berkata...

xde permainan lain ker nak main...ish2 geli + takut.

CINTAMANISZ Lite berkata...

eii..ngerinya tgk ulau.......ulau besau pulak tu...eii...
dpt dibelit tu...eiii...habes patah riuk tulang kriuk-kriuk...eii...nau'zubillah...

Link Within

Related Posts with Thumbnails