TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 12 November 2009

Borang panas

Panas-panas..borang untuk Lelaki/suami sahaja....kalau berani la...sesiapa yang ingin menambah cawangan @ rumah kedua boleh la berkunjung ke Perlis untuk mendapatkanya...Tak perlu tandatangan atau cap jari yang 'sulung'...tapi kalau silap-silap boleh dapat cap 'Kaki' nie....muahahah..



-----------------------------------------------------------------------------------------
*Jangan kena p****g sudah..macam iklan P1 ..muahaha...*

8 ulasan:

Watierman berkata...

Baiknya Wife dia bagi dia ambik borang...!

Dah fikir habih ka ALIMAZ!!!

Mawar_berduri berkata...

huhu...dapat cap kaki kat borang tu terus ke tong sampah la jawabnya ...hihi...

indahhouse berkata...

Salam alimaz,
haha. saya nak bangkitkan hal ni pun tak berani. hahaha.

♥Hernee Nazir♥ berkata...

mintk borg panas 1..hahaha

jane berkata...

waaa kak...borg btul kah ini???

muahahahahahahah

mmg nak kene pang...hauhauahuahua

ZOOL@TOD berkata...

Antara borang paling saya takuti (takut "chest tube" masuk balik dalam dada).....

sI tEDI berkata...

ha ha ha.. a'a.. betul.. cap kaki di muka.

ekekekke ganas!

mamalieyna berkata...

memang nk kena p****g ler..huh ada ke borang tu, wujud ke?..isk2..tak elok tuh ini borang! bantahan2x.. :P

Link Within

Related Posts with Thumbnails