TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 11 November 2009

C'mart di Arau

Tarikh:07/10/2009
Masa:Tengahari....
Tempat:Pekan Arau-simpang ke Pauh
Perkara:hari tu masa nak pi pauh lepas isi minyak kat Arau...tengok kat simpang pekan arau -pauh ada 'signboard' besag kat tepi jalan...umm depa nak buka Pasaraya C mart kat arau...


Kalau buka yang nie ada dua tempat la ...satu kat changloon..


projek 'cina' Chin Hin Motor la nie...

8 ulasan:

Solehah berkata...

kaya betul chin hin tu ya..kat changlun dah ada satu c mart..

Watierman berkata...

Dah maju yer Perlis sekarang simpang masuk ke UITM pun dah tak kenal sekarang...tambahan terkejut nengok flyover tu!!!Bandaraya Kangar??????

mamalieyna berkata...

sini C mart takdak..speed mart banyak aa :)..

AINANAM berkata...

c mart lbh kurang cam HAFIFAH la kan..kat perlis ada HAFIFAH x?..baik kita beli brg kat org malay kita...hehehehe

Tanpa Nama berkata...

ada pawagam x? dngar kata ada pawagam btul ke? klaw btul ada dkat cket x pyh p jauh nuun di jitra

ri74 berkata...

akak xnk p dah C-MART CHANGLOON...ari2, akak shopping dgn ank akak ,msa nk kuar , security mnx nk geledah beg akak..
keja,kja jgk kalo smpai nk mjatuhkn mruah org 2 pa halnya ..
komen akak , suma kja kna gna akal..kalo x nilah jdinya ..
JOM ... PI... HAFIFAH..

ri74 berkata...

akak xnk g C-MART CHANGLOON dah,
ari2 akak g shopping dgn ank akak..
msa nk blk, security minx nk geledah beg..kja pn kja la, x pyh nk mjtuhkn mruah org..komen akak,kalo kja gna akal,,kalu x nilah jdinya...
JOM...PI..HAFIFAH...

Oh!Puchong berkata...

Nak tanya, C-Mart Changlun buka bila ya?

Link Within

Related Posts with Thumbnails