TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 5 Januari 2012

My Little Princess first day at school.

Hahahaha...Excited betoi anak mama ni.... NAk kesekolah.... Elok sampai jumpa plak kawan lama dia.... setahun terpisah..... Asalnya depa dua ni sekolah tabika kemas sesama.... masa lima tahun.... masa 6 tahun kawan yang sebelah dia tu pi masuk PRA sekolah.... makanya terpisah la.... Tup2 kena dok satu kelas plak depa dua ni.....

Alhamdulillah.. semalam mama dengan abah cuti.... Hantaq Cik MIn... Cuteri dengan Cupian masuk sekolah... Cupian Still kat tabika kemas lagi.... nasib baik dia ok ja.... Cik Min tahun ni masuk darjah 3 la....

Hari ni mama tak tunggu Cuteri.... mama just pesan dengan Cik Min masa rehat nanti suruh dia tengok-tengokkan Cuteri... Harap2 ok la diorang.....

Mama siap buatkan Cik MIn dengan CUteri bekal lagi... bukan apa... semalam tengok macam tak sempat ja depa dok beli makanan... beratoq panjang... Cik Min makan ala kadar ja.... tak makan nasik... dia kata takut tak sempat makan loceng dah bunyi... habis masa utk beratoq beli mknan ja.....

Lega sikit sebab kedua-duanya balik pukoi 1tghari... cuma si Cupian ja la balik pukoi 12.30...



Cuteri dengan Batrisya....


3 ulasan:

kakcik berkata...

Comel Cuteri daslam seragam sekolahnya. Hahaha... lepas ni tak bolehlah tak pakai baju lagi ya... :)

arekymz berkata...

comey ank akak..
bile la sy nak ade anak...
hehehe

Neeza.Areef berkata...

dia snyum tu hepi la tu

Link Within

Related Posts with Thumbnails