TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 30 Jun 2011

Sunyi ... sepi.... bosan... Langkawi.....

Pagi ni di Makmal Kejuruteraan Awam rasa sunyi .... Kelas aku ada ... tapi biasa la kan dah namanya kelas ukur kejuruteraan ..... settle bagi alat ukur segala... melangut la haku.... Semalam cuti sehari apa pun tak bleh buat.... Selepas subuh masak sarapan untuk anak2..... sempat membasuh sekejap mengemas ala kadar... ambik lepas org tua2 kat sini kata... hahahha kalau nak mengemas betul2 alamat tak makan tengahari la ...

Biasa la ada anak2 seumur 8 tahun ... 6 tahun.... 5 tahun... dan 2 tahun macam ada anak sedozen...... kalau tak melayan semua riuh tak terkata.... Itu pun ada jugak yang tak terlayan.... letih menyahut anak2 dan hencik suami ..... Nasib ler hencik suami terchenta maujugak membantu mengemas apa yang patut..... Thank you my dear lovely honey bee..... haahahahah abah baca mesti gelak guling2....

Semalam haku sempat menjahit telekung.... Katanya nak jahit baju2 tempahan ... huh berangan tak sempat punya cuti sehari.... NAk plak Si Cewad yang semakin cerdik merengek-rengek hendak itu dan ini..... Jenuh melayan.....

Cuteri harini tak sekolah..... tak sihat katanya... Nasib baik Cupian mau jugak kesekolah.... Ingatkan kalau tak dak si kakak tak mau dia sekolah.... Al-hamdulillah.. dah besar rupa anak teruna haku ni..... Dah tau berdikari.... Tapi bab bangun mandi pagi sedikit liat la....

Esok haku ada kursus team building di LAngkawi.... Tapi bertolaknya petang besok la... Hmmmm kain baju hapa pun belum bersedia.... 3 hari 2 malam tu.... Ahad petang balik... Mulanya balik Ahad pagi... tukar pulak jadual balik petang.... KAlau la tak kerana wajib ..... Haiiii duit lagi maaaa....

5 ulasan:

Abd Razak berkata...

Selamat Berkursus mama cupian..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ berkata...

jalan-jalan....syok tu langkawi ...*Think positive * :P :P

CuTeMiUt78 berkata...

eemmmm bila dah jd suri rumahtangga gitu la kan...

Nida berkata...

Selamat Berkursus..

Nida belum berkesempatan lagi ke Langkawi... teringin sangat nak ke sana.. moga tercapai..:)

azieazah berkata...

Kadang2 kursus atau kerja luar ni seronok. Jumpa kawan baru, dapat ilmu. Tapi bila kenangkan kerja kat rumah nanti jadi bertimbun, anak-anak lagi.. aduhaiiii... lemah, kan?


KL Gangster: ulasan dan pandangan seorang bekas Kaki Wayang...

Link Within

Related Posts with Thumbnails