TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 8 Jun 2011

Maja kopi dijadikan katil oleh mereka2 ini.... huhuhu punah...

Meja kopi kat rumah tok diorang la ni.... Sebab nak tengok tv kat ruang tamu sendiri abah dah offkan suisnya... bukan apa untuk mengelakkan dari dikerjakan oleh askar2 ni.... Ye la asal balik kerja petang ruang tamu berselerak... macam duduk dalam rumah kongsi dah....

So untuk mengelak daripada penat mengemas better toffkan jer suis utama.... so tak dapat la depa ni lepak2 kat ruang tamu rumah sendiri sambil menyemakkan satu rumah....

Tapi depa ni cerdik lagi rupanya.... anak2 aku ler tu... Depa pi dok camoq kat ruang tamu Tok Wan depa la pulak..... Haru sungguh..... Nasib Cik Min pi ngaji Quran.... Kalau ada hat ni lagi celaru... bukan apa Cik Min la selalu ketua ..... Panjat grill ambik kunci... nak kluaq .... semua dia la buat.... Kalau tak dak Cik Min tu ok la sikit... Tak memenatkan sangat nak mengemas....

 Tapi Cik Puteri semata wayang ni pun sama la jugak.... kaki sepahkan rumah... kalau tengok bilik dia macam sarang tikus..... EEEEEE gerun tengok....


Ni tengok... Tak dak lain idea Cik Puteri la ni.... siap lapik tilam bantal semua..... boleh plak bertempek dengan Cewad... Haaaaaaa bab jaga adik Cik Puteri boleh suruh la jugak... Tapi kena ada upah.... Janji balik kena beli something.... Heheheh tu pun kekadang mama tak beli jugak... saja jew malas nak ikut sangat kehendak depa ni....

Ikut pun ada had jugak..... Kalau semua nak kena ikut mati kering laaaaaaa....


HAi maaaaaa kami tidoq atas meja Tok Wan..... Tu la ayat Cik Puteri haku nih....


Dok nganga kartun la apa lagi..... kartun faberet... ulang tayang 44 kali pun tak jemu2.... Jangan kata budak2 org tua pun kekadang tumpang sekaki..... hohoho....

6 ulasan:

relevan berkata...

ha ha jgn bagi patah sudah nak oii.. !

dinor's family berkata...

lasak juga budak2 ni kn...sama la anak2 imah pun apa kurangnya....

NzA berkata...

gitulh anak2...masa kecik sepah2 n bila besar kita suruh depa kemas rumah.....

shida berkata...

haah.. sungguh kreatif...

Abd Razak berkata...

Aduhai, baiklah meja tu kuat...

mamalieyna berkata...

aduhai..anak2 gitulah kan...nak melarang bukan dgr tu..hehe..redha ja..

Link Within

Related Posts with Thumbnails