TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 31 Mei 2011

Layan aktiviti hujung minggu Askar2.

Orang dalam reban ayam...... orang ker ayam.... heheeheh ...
Ni la aktiviti budak2 ni bila petang..... sejak Tok Wan depa buat reban ayam baru... diorang dulu rasmi... main pondok-pondok....

Tringat dulu masa kecik2 main pondok-pondok bawan varendah..... main cikgu-cikgu.... siap rotan montot lagi.... huhuhu cengei woooo....

Lepas jemu main pondok-pondok main panjat pokok jambu la pulak..... makan buah jambu atas pokok layannnnnnnn..... depa ni mana reti panjat pokok....

Main dalam reban ayam apa kelasss... heheheh jeles yang betulnya... 

ok la jom layan gambaq ni .... Jangan ada yang meroyan sudah dengan taik ayam segala....




Huh Cuteri belagak la tu nak nunjuk dia muat dalam reban ayam tu...









Hamboiiiiiiiiii siap landing2 lagiiii...
Sampai suruh bawah tilam bantal nak tidoq dalam reban ayam...


Yang Cewad ni suka main tangga... lompat naik turun... dah macam anak ayam heheehehh









Sila abaikan taik ayam tu... Ni dalam reban yang satu lagi disebelah reban yang baru  tu... Ayam2 ni jinak2 sikit tak la jinak sangat...


Ok.. sekian saja aktiviti hujung minggu ni......

3 ulasan:

dinor's family berkata...

wah seronok la aska2 tu main cuti2 sek. ni kn, xfikir apa2 main je la....

Mohamadazhan hjDesa berkata...

salam


hehe.memang cute lah! aduhai, lepas dah zaman tu...teringat pula zaman kecik2 dlu...habis ditangkap ayam dan kena marah dengan tok.


Berkata Baik Atau Diam | Peringatan Buat Sahabat Blog

NzA berkata...

best 3X..kalu aunty muat, rasa nk join skali...he...

Link Within

Related Posts with Thumbnails