TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 30 Mei 2011

Apa yang diorang nak buat dengan Tape2 lama ni ya.


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Taraaaaaaaaaaaaaaaa


Ok sila abaikan keadaan katil dan tilam yang berserabut ni..... Kepala ni lagi berserabut tengok.... daripada melarang baik biaq depa main puas2....

Depa brenti main selepas Cuteri tolak Cupian jatuh katil dan terkena tepi rak kecil yamg abah buat dekat almari .... huhuhu//.... Tu pun brenti selepas mama mengamuk la..... Suruh depa  kemas balik.... lepas tu perambat tidoq...


Cewad dengan baju pun tak dak.... Habis punah.... satu pun tak tinggal... semua depa main.....

8 ulasan:

Yunus Badawi berkata...

Bagi chancelah kat depa main sesuka hati. Dah letih nanti depa carilah permainan lain pulak hehehe

Miecyber berkata...

Ada yang jadi macam raksasa bila di pakaikan tali tape ter,,,,hahahaha

Gajah Liar.Part 3

dinor's family berkata...

lama xtgk tape tu,mcm anak2 ibu gak la ni,suka main bagi besepah rmh,pastu suka dengar ibu tepekik2 mcm tarzen.....

Abd Razak berkata...

Assalamualaikum...

Aduhai macam-macam kerenah anak-anak ni kan! Kenalah sabar

Cik Mai berkata...

budak2 nie mcm2 hehe...suma benda dorg wat main..
p/s - saya da pos da baju melayu anak saya..

sahromnasrudin berkata...

seronok tgk depa berpesta sakan kan :-)

Azmiezas berkata...

kita pun banyak koleksi tape2 lama..tp masih simpan..nak buat apa, pun x tau lagi..kikiki

Jejaka Desa berkata...

Budok2...Gitu la weh...

Link Within

Related Posts with Thumbnails