TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 8 Mac 2011

Pelajar sekarang dah semakin kurang ajar... Salah siapa...

Gara-gara tidak puas hati dengan guru, dua pelajar nekad meletupkan bangunan sebuah sekolah menengah di pinggir ibu kota dengan ‘bom’ buatan sendiri yang dipercayai diperbuat daripada mercun bola dan lingkaran nyamuk, semalam.

------------------------------------------------------------------------------
* Ishhhh..... macam2 hal..... berani tak bertempat.. memalukan ibu bapa..... Salah didikan guru atau ibu bapa....entah lah.... Anak2 kita nanti bagai mana ya... anak2 yang ditatang.... dengan sepenuh kasih sayang.... Takut ini jugak nanti balasan mereka... Pantang ditegur...  

4 ulasan:

NzA berkata...

ish3X....ganaz sungguh moral budak2 skrg....

dinor's family berkata...

tu la penin dok pikir apa lg akan jd bla zaman anak2 kita t...bkn salah ibu mgandung tp salah anak pilih kwn .....

kakcik berkata...

Bila emosi menguasai akal yang waras, pelbagai tindakan tidak terduga akan menjelma. Semoga janganlah anak2 kita menjadi bagaikan anak yang tidak diasuh dengan sempurna.

Kadangkala kita rasa sudah sempurna didikan kita, tapi ada juga lompong di sini sana....

azieazah berkata...

Dari mana ler depa belajaq buat bom tu kan?

uishhhh.... orang sekarang, muda2 pun berani bunuh orang.

Link Within

Related Posts with Thumbnails